Welk WordPress-thema moet ik gebruiken?

Dus je hebt zojuist de beslissing genomen om een WordPress-thema te kiezen. Je hebt alle opties doorlopen en het gekocht. ...

Inhoudsopgave:

Welk WordPress-thema moet ik gebruiken?

Dus je hebt zojuist de beslissing genomen om een WordPress-thema te kiezen. Je hebt alle opties doorlopen en het gekocht. Wat nu? 

Het eerste dat u moet doen, is de themagids lezen. Hierin staat wat er precies mag en wat niet mag in je thema. U moet dit meerdere keren lezen om er zeker van te zijn dat u geen van de regels overtreedt. Als uw thema niet aan de norm voldoet, moet het voor u duidelijk zijn dat u moet updaten. 

Bekijk vervolgens de forums. Forums zijn de eerste plaats om hulp te krijgen van andere bloggers over thema’s. U kunt antwoorden op al uw vragen vinden en zelfs tutorials vinden. Er is geen betere plek om vragen te stellen dan op een forum. Gebruik ze. 

Nu komen we bij het belangrijkste onderdeel – testen.

De meeste mensen gaan erop uit en kopen hun nieuwe thema en installeren het op hun site. Maar wat gebeurt er als iemand een klacht plaatst? Wat als de site niet werkt met het thema? Heeft u tijd om het allemaal zelf te testen of kunt u beter een professional inhuren? 

Het zou het beste zijn als u een exemplaar van het officiële WordPress-boek zou krijgen. Daar vind je allerlei leuke informatie. Lees niet alleen over de daadwerkelijke WordPress-code. Dat is waar je dingen gaat verknoeien. Wat je echt wilt doen, is de handleiding lezen en dan het thema gaan maken. Beleef zoveel mogelijk plezier. 

Dus wat denk je nu? Is jouw blog er geschikt voor? Wat wil je dat je lezers doen? Weet u hoe uw thema eruit moet zien? Ga nu en maak uw site. 

Er zijn veel verschillende soorten websites: zakelijk, persoonlijk, zakelijk of non-profit.

Het WordPress theme kan het verschil maken of uw website al dan niet succesvol zal zijn. Wilt u producten of diensten verkopen? Maak een blog en stuur er bezoekers naartoe. 

Als u wilt dat uw lezers zich aanmelden voor uw lijst, gebruikt u een aanmeldingspagina voor toestemming. Het kan zo simpel zijn als een kort formulier dat om hun naam en e-mailadres vraagt. Of het kan een complexe bestemmingspagina zijn. Zodra u hun naam en e-mailadres heeft, kunt u hen elke dag of elke week informatie sturen. Als u ze voldoende informatie stuurt, worden ze vaste lezers en kunnen ze zelfs doorklikken naar uw andere sites. 

Zodra u bent begonnen met het samenstellen van uw lijst, kunt u hen nieuwsbrieven sturen. Het aanbieden van een nieuwsbrief met uw eigen WordPress-thema is heel eenvoudig. Installeer een plug-in en een plug-inbeheerder en leun achterover terwijl mensen zich abonneren op uw nieuwsbrief. U kunt speciale aanbiedingen en promoties aanbieden en hen informatie geven over toekomstige producten die u beschikbaar heeft. Het is zo eenvoudig om WordPress te gebruiken, zelfs beginners kunnen dit zonder problemen doen!

Klik hier EIGEN-DOMEIN

Tags:

Gerelateerde Berichten

Wat is Data Masking en Data Anonimiseren?

In een tijdperk waarin gegevensbeveiliging en privacy steeds belangrijker worden, zijn technieken zoals data masking en data anonimiseren cruciaal voor organisaties die gevoelige informatie beheren.

...

Waar moet je op letten bij een pakket voor internetverbinding?

Het internet is een essentieel onderdeel van ons dagelijks leven. Van het streamen van video’s en muziek tot het verzenden van e-mails en het online

...

Wat doet een SEO bureau

Ben je van plan om SEO bureau Den Haag in te schakelen voor je bedrijf, maar weet je eigenlijk niet zo goed wat SEO inhoudt?

...

Internet providers vergelijken? Zo werkt het!

Ben je op zoek naar de beste internetprovider van dit moment? Dan is het een goed idee om verschillende providers met elkaar te vergelijken. Er

...

Communicatie oplossing voor de online huisarts

Communicatietechnologie voor de online huisarts Vcare biedt innovatieve communicatieoplossingen, waarmee u als huisarts ook online kunt werken Digitalisering is een trend waar we niet meer

...

Het belang van een goede SEO strategie!

Na de realisatie van uw website bent u klaar voor de volgende stap. Er moeten ten slotte bezoekers komen, maar hoe? SEO is hierop uw

...